Strony internetowe & marketing – etapy współpracy
W pierwszym etapie współpracy pytamy: czym się zajmujesz? Czego dotyczyć będzie strona internetowa? Jakie zakładki chciałbyś umieścić na stronie oraz co w nich będzie? Jakie produkty czy też usługi?
Pomocne przy tym jest, abyś wysłał nam przykładowe linki do witryn którymi będziemy mogli się inspirować.
Na tym etapie pytamy również o Twoją obecność na Facebook oraz Google Moja Firma, by zweryfikować jak wiele jesteśmy w stanie Ci zaoferować i jaką obrać strategie działania dla Twojej marki.
Czy wykupiłeś już domenę (adres strony internetowej) oraz hosting? Jeżeli nie, to pomożemy Ci w wyborze.
Jeśli masz materiały na stronę: teksty, swoje uwagi, zdjęcia to przekazujesz nam to na tym etapie. W przypadku, gdy takowych nie posiadasz, to służymy swoją pomocą w każdym aspekcie i korzystamy z własnych zasobów.
Każdy projekt jest indywidualny i robimy go pod potrzeby klienta. Najpierw projektujemy stronę główną i przesyłamy ją Tobie do oceny. Jeśli projekt spodoba się Tobie, budujemy stronę dalej.
Tworzymy dla Ciebie profil Google Moja Firma, skonfigurowany ze stroną internetową i ustawiony pod pozycjonowanie na dane frazy w Twojej okolicy.
Uruchamiamy reklamę na Facebook.com, aby ściągnąć ruch na stronę i profile Twojej firmy. Na koniec wysyłamy Tobie dane do logowania oraz wskazówki jak możesz edytować wszystko samodzielnie.
Jeśli nie chcesz zajmować się marketingiem, to możemy promować Twoje produkty i usługi w sieci w ramach abonamentu miesięcznego.